Logo

Dobre logo to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. To właśnie ono decyduje o rozpoznawalności firmy.

Logo powinno przykuwać oko i zwracać na siebie uwagę i w czytelny sposób odzwierciedlać to czym się zajmujesz i co oferujesz swoim Klientom. Musi być po prostu ładne i estetyczne – takie na które patrzy się z przyjemnością, a nie wymuszoną uwagą. Dobre logo powinno być czytelne i dobrze widoczne nie tylko na stronie internetowej, ale także na firmowej papeterii, wizytówkach, broszurach reklamowych, plakatach i billboardach. Powinno przywodzić na myśl pozytywne skojarzenia. Dotyczy to kształtów jak i zastosowanej kolorystyki.

Logo = sygnet + logotyp

Logo najczęściej składa się z sygnetu (znak graficzny) i logotypu (znaku typograficznego, czyli składającego się z fontu wybranego kroju).

Indywidualnie podchodzimy do każdego projektu. Każdy nasz projekt jest dopracowany w najmniejszym szczególe.